HVA PÅVIRKER DEG?

Vi blir alle påvirket av det som skjer rundt oss. I dag, mer enn noen gang, er det viktig å ha et bevisst forhold til hvordan vi lar oss påvirke. Jeg ønsker, med Ylvia, å påvirke kunder og følgere på en måte som fremmer bevisste kvinner og derav et bedre samfunn. Ylvia er ikke bare nok et klesmerke, det er et samfunnsengasjert merke som ønsker å endre det jeg tenker er negativt ved dagens klesbransje.  

FRYKT SELGER

Slik jeg ser det så handler vi av 2 grunner.
1. Vi handler fordi vi tror at det vi kjøper vil gi oss innpass hos andre eller mer verdi i andres øyne.
2. Vi handler fordi vi tror at det vi kjøper vil gi glede og nytte til oss selv. 
Det er enklest å påvirke kunder til kjøp ved å spille på den første grunnen, men gleden hos deg som kunde varer sjelden lenge. Mitt mål er at du handler klær som får en positiv betydning for deg over tid. Da må du føle at du handler av grunn nr. 2. 

VERDIEN AV DINE VALG

Jeg tror at vi handler riktigere jo trygger vi er i oss selv. Det har med alder, erfaring og bevissthet å gjøre. De valgene vi tar virker kanskje ikke så betydningsfulle i øyeblikket, men både vi som enkeltpersoner og vårt samfunn vil ha stor verdi av at vi tar mer bevisste valg.Å handle riktig er for deg økonomisk, tidsbesparende og gir deg bedre komfort og selvfølelse i hverdagen. Ylvia ønsker mindre bruk og kast og mer slow fashion.

VERDIEN AV DINE VALG

Jeg tror at vi handler riktigere jo trygger vi er i oss selv. Det har med alder, erfaring og bevissthet å gjøre. De valgene vi tar virker kanskje ikke så betydningsfulle i øyeblikket, men både vi som enkeltpersoner og vårt samfunn vil ha stor verdi av at vi tar mer bevisste valg.

Å handle riktig er for deg økonomisk, tidsbesparende og gir deg bedre komfort og selvfølelse i hverdagen. Ylvia ønsker mindre bruk og kast og mer slow fashion.

YLVIA ER ET PROSJEKT

Jeg gjør ikke alt riktig og jeg klarer ikke alltid dette selv. Det har vært en lang tankeprosess å komme frem til hva jeg ønsker at Ylvia og jeg skal stå for. Akkurat nå selger jeg ut jeansene med vårt gamle navn(Momento jeans) på merkelappen.  I juli/august 2022 lanseres en ny kolleksjon . Frem mot sommeren vil jeg jobbe for å bli enda tydeligere på mitt budskap. Det blir spennende å se hvor dette bærer. Meld deg gjerne på vårt nyhetsbrev nedenfor om du ønsker å være med oss på veien videre. 

Karianne - gründer av Ylvia  

Motta inspirasjon rett i din innboks!

Gå ikke glipp av våre ulike budskap.
Send oss din e-post adresse og bli med oss på veien videre.